مزایای استفاده از پرینت سه بعدی در بازار لوازم خانگی
نوشته شده توسط : حجت عسکری

Miele ، سازنده آلمانی و توسعه یافته اسباب و اثاث اسکنر سه بعدی خانگی و امکانات تجاری ، اذعان کرد که از روش پروژه 3D4U خویش پرونده های STL بدون‌پول را برای اثاثیه خانگی در دسترس قرار میدهد.

همانگونه که می‌دانید ، یکی مزایای ساخت‌و‌ساز مواد افزودنی (پرینت و چاپ سه بعدی ) این میباشد که شما می‌توانید قطعات یکبار مصرف را با هزینه نسبتاً نادر چاپ فرمائید ، به این ترتیب ساخت قطعات یدکی برای منزل شما با این فناوری عملی میشود. از پیوست های مته برای جاروبرقی گرفته تا گیره های قهوه . علاوه بر این ، آن ها شایسته ترین پارامترهای چاپ سه بعدی را برای چاپ این قطعات تعریف‌و‌تمجید می نمایند. در‌این نوشته ی علمی – رای زنی پروژه های این موسسه بر طبق تولیدها اسباب و اثاث جانبی خانگی را چک کرده ایم .

مذاکره با این مارک آلمانی
معرفی کمپانی :
پروژه 3D4U بوسیله تیمی در شرکت Miele متشکل از بیشتراز 30 دارای تخصص تاسیس شده است که در فرایند متفاوت از متخصصین هر فن از پباده سازی تا چاپ فایده می‌برد. توسعه و گسترش فنی بوسیله “دیوید بول” ، ایفا می شود. وی سوابق مهندسی مکانیک و رئیس ابداع داراست و در Miele در موضوع های تحقیق در زمینه‌ی مهندسی کالا تجربه کسب کرده . ارتباط دیوید با چاپ سه بعدی هم تخصص دارد و هم فردی. از لحاظ ماهر ، او سالهاست که ساخت مثال اول چاپ سه بعدی را می شناسد.

از مثال های تخصصی چاپ گردیده بوسیله دیوید ، می شود به هندزفری قابل شارژ Miele Triflex HX1 اشاره نمود. وی بصورت سری صاحب و مالک یک چاپگر سه بعدی DLP میباشد . دیوید با مهندسین و مجموعه خویش بهترن تولیدات را جهت پرینت سه بعدی پباده سازی و چاپ می نماید و پژوهش ها بی نقص را برای آینده این محصول ها اعمال می‌دهد.





:: برچسب‌ها: اسکنر سه بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: